ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 5 June 2012

NEW LIFE!!

 my new roomate..*saja letak gambaq kat ataih,cewi st,,hoho*



ALHAMDULILLAH,akhirnya 3 jun yang lalu aku dah selamat daftar as a new student at cfs iium pj..hoho...akhirnya aku dah jadi seorang pelajar U*joget lambak*hahahha..Mula bertolak malam sabtu tue selepas sambahyang isyak then sampai sana dalam pukol 5 pagi..Pastue g tido,rehat2 jap kat umah mak njang kat sungai besi..*tidoq..*

Kuaq dari umah mak njang dalam pukul 12 lebih macam tue,tapi tudia....kereta nu,macammm________.hahha..ramai gila kot.memang sesak teruk..dalam satu lebih baru aku sampai kat uia tue.then parking kereta,p ambik no..hoho..Orang ramai gila babeng kot..Then bawu no aku dipanggil,serah suma borang segala bagai nu..bhahaha.waktu nak ambik kunci bilik,ada 2 orang budak ben dok belakang aku n kenal2 jap..Siyez depa memang sporting tahap r..Alhamdulillah,aku dapat gak dok satu bilik dengan depa..

sebenaqnya dalam satu bilik tue ada 4 orang,then ada tambah sowang lagi budak bilik lain..Kira dia memang selalu lepak kat bilik kami la sebab budak2 bilik aku kan suma budak ben..Kira memang masuk satu kepala la...Budak bilik aku 3 orang budak selangor,seorang budak kulim..oke!!bhahahah..Lawak la tiap2 hari dok ajaq budak2 tue cakap bhasa kedah..memang piawww rrr....hahahha 

MInggu taaruf agak bosan la jugak sebab tak ada apa sangatt pon..cuma hari yang ketiga ada EPT,APT n FTK..hoho..memang terbaik la kan..Tak bole blah gila woi soalan dia..senang nak mampuih..Waktu time APT tue,masa yang depa bagi 2 jam,tapi aku n budak2 len hat x reti arab,pakat buat setengah jam ja,then teruih keluaq dari dewan tue..terbaik x??bahahaha


my new friend!!*abaikan muka aku k*haha


p/s:hubby aku dok perli aku cakap kl..,errrrkata kat aku noh,hg pon sama gak..hoho


SAMBUNGAN____________*-*

Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment