ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 26 June 2012


Tadi dok msg dengan adik aku...Dok mintak no akaun bank sebab nak bagi kat hubby aku,dia nak boh duit..Then adik aku cita kata family aku tengah susah sekarang nie..ADik cita kata abah dah lama tak p meniaga sebab tak cukup modal nak wat niaga,duit astro pon dah lama tak bayaq n depa compom2 la tak bole tengok tv kan kalau abah tak leh bayaq duit astro tue..Dengan kereta rosak,dah lama kat bengkel..Sumpah sedih sangat bila adik kata depa dok p sekolah nek bas ja la nie..Ya allah,ayaq mata aku dok kuaq pas aku dengaq adik aku cerita macam tue..
Sebab ni la aku tak suka law dok berjauh dengan family aku..Apa yang jadi kat depa,bukannya depa nak hbaq kat aku..Aku tak bole law dengaq family aku tengah susah,dan2 aku jadi tak tenang..aku asyik dok pikiaq ja sai nie..Macam ri 2 yang waktu aku tengah kalut nak exam,then adik aku msg kata abah sakit tangan sampai bengkak2..Aku asyik teriak ja lepas tue..Ya allah,aku tak maw benda2 buruk menimpa kat keluarga aku..Aku sayang depa sangat2..

Pasal study pulak,aku stress sangat2..Rasa macam nak berhenti ja dari uai tue..Aku tak boleh nak catch up apa yang lecterur ajaq..Aku jadi cam orang bodo ja dalam kelas sedangkan tue bukan perangai aku..Selalunya kalau cikgu dok mengajaq,aku la yang dok hingaq2 tanya hat nu hat ni bila aku tak paham.Tapi skunk,aku la manusia paling pendiam even aku memang tak paham apa yang lecterur ajaq..Bayangkan aku memang lambat nak paham apa yang lecterur dok cakap kat depan sebab totally suma full in english la..bajet cam aku pandai gila2 la kan..

Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment