ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 21 June 2012


Hidup boring..Bangun pagi2 punya semangat nak p kelas,tengok2 kelas di batalkan..wtffff..Penat aku buka mata tahan mengantok..Dah la sekarang ni bole kata tiap2 malam aku tidoq lewat..Pukol 4 5 pagi bawu aku bole tidoq..Dok cangak sorang2 atas katil..Dengan takut + panas..Ya allah,seksa gila kot weh..

Hari tue col mak sebab nak suruh mak buat tudung bulat labuh kat aku.Then mak cakap nanti la sebab mak sekarang nie tengah kering duit..Dengan kereta rosak lagi..memang apa pon tak bole la kan..Dah la aku nak balik rumah pon tak bole..huhu..Bosan kot,tiap2 hujung minggu,aku kena dok sowang2 kat mahallah tue..Cakap pasal tudung bulat,dulu waktu sekolah aku paling tak suka kalau kena pakai tudung tue dengan baju kurung..Konon2 nak pakai tudung bawal la sebab nak wat fesyen macam2..Kalau bole nak pakai tudung singkat2 ja,tak maw la tudung2 labuh segala bagai tue..Konon2 rimas,panas sebab tak pernah pakai kan..Tapi sejak masuk uia,aku jadi selesa plak pakai tudung labuh n aku jadi janggal kalau nak pakai tudung singkat bidang 45 

Identiti aku terus berubah since aku masuk uia..Benda2 yang selama nie aku tak suka buat,aku buat..Memang aku tak tinggal la sock hand,sock n tudung labuh tue..Insyaallah,aku harap perubahan aku nie kekal la buat selamanya..Perubahan tue datang sendiri,bukan sebab kat sini tak ada student yang pakai tudung singkat..Yang pakai tudung singkat,up sana,up sini..Memang berlambak gila kot..Tapi ntah,mungkin sebab keinginan nak pakai tudung labuh tue memang dah ada lama dalam diri aku,cuma selama nie aku tak mampu nak buat firstly mesti la sebab environment sekeliling aku kan..So bila aku dapat masuk uia,dengan persekitaran yang islamik,student yang pakai tudung labuh memang ramai sangat kan.so aku ambik peluang nie untuk jadikan satu permulaan untuk berubah..Insyaallah.

p/s:sejak dua tiga hari kebelakangan ni rasa macam di abaikan...hurm.mugkin perasaan ja kot sebab bie dok kalut nak exam kan?

Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment