ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Monday 11 June 2012


Aku tak taw kenapa sejak aku sambung belajaq ni,aku selalu sangat gaduh dengan aiman..Bole kata tiap hari kami akan gaduh,kadang2 disebabkan benda kecik,kami akan gaduh..Hurm,sebelum nie pom kami dok gaduh jugak,tapi x da la sekerap macam sekarang nie..Aku taw,kadang2 salah aku jugak sebab tak jaga hati dia,selalu buat dia sakit hati dengan perangai aku...Tapi,,ntah la..

Bila jadi macam nie,mula la aku rasa len macam..tak senang duduk.. aku tak bole kalau aiman terasa,dok sedih segala bagai di sebabkan aku..Aku terlalu terlalu SAYANG kan aiman..Sumpah,aku x pernah sayang lelaki lain macam aku sayang aiman..

Aku mengaku dulu memang aku selalu layan ramai laki..Dan satu ja perangai aku,aku mudah suka kat someone..Tapi bila dengan aiman,perasaan aku jadi lain..Bagi aku dia first love aku..Aku sayang dia sangat2 dan aku takmaw hilang dia..sumpah..!
La ni keadaan aku rasa makin jadi teruk,ya allah..apa aku nak buat..Semua nya salah aku..*kesat ayaq mata *

Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment