ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 14 June 2012


Sekarang dah nak dekat pukol 4 pagi n aku n  suma rumate aku yang terchenta still lagi dok berjaga..hahaa..terbaik gila kan,mentang2 esok free...Nie suma gara2 aku terdengaq rumate aku pakat dok cerita hantu waktu aku tengah dok gayut dengan aiman..Memang depa silap la sebab bercerita hantu tengah malam..hahaha

Dah memang suma penakut,tambah dengan aku yang memang2 over penakut,memang pakat tak tidoq la jawabnya..Pakat dok berhimpit ramai2 atas tilam,dengan lampu suma terpasang..memang lawak gila kan..Takut punya pasai sampai tak tidoq..hahha.Cuma aku yang macho sikit.dok atas katil..hahhaa..

Pakat dok bercerita pasal pakwe,secret admirer and so on la..hahaa..Depa tanya aku sapa first love aku..Ohhh,op cos la my lovely hubby,the one n the one in my heart..hahhaha..Sumpah aku sayang dia sangat2..Bagi aku,dia memang first love aku and i'm very2 sure about that...Even sebelum nie aku dok kapel ramai,scandal segala bagai...Tapi aku rasa..arghhh..Bosan.Tak happy..no life gila dengan depa suma 2(bajet cm rmai pkwe..hahha)


ERrr..malas tulis dah..Bukan ada orang dok baca pon..hahaha...bye!!
p/s:i love you baby

Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment