ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 27 May 2012

TANDA LELAKI BETUL-BETUl SUKA DEKAT PEREMPUAN TUE:)




1:Dia akan call korang everynight without reason
ERR,hat ni memang betul la kot kan because hubby aku memang akan call aku everynight..Selagi dia tak tido,selagi tue la dia akan call aku..Dia cakap seronok kacau aku tidoq.Apakah???hahahh..Tapi yang stress,esok tue mesti dia akan cerita balik apa yang aku dok sembang waktu aku tengah mamai tue..arghhhh*malu*

2:dia tahu apa yang korang suka
Kadang2 aku rasa macam dah kenal lama dah ngan hubby aku tue..SEriusly sebab dia terlalu memahami aku k.Even member2 rapat yang aku kawan since kecik pon kadang2 tak paham aku..Hubby aku taw apa yang aku suka n aku tak suka..tapi aku rasa yang dia paling taw apa aku suka mesti la shopping..bhahhaa.Waktu tue mulut dia otomatik jadi macam machine gun...potpet kat aku bila aku kata nak shopping..bhahahha..*tangan didada mata diatas*

3:dia surely risau bila anda sakit
Satu ja perangai hubby aku yang makin buat aku sayang kat dia sebab perangai dia yang caring gila tahap dewa 14 tue..bhahahaa..Pantang aku sakit sikit ja,mesti dia risau punya even kadang2 aku rasa besa ja,haha..Tapi tak pa,tue tanda hubby aku tue toi2 sayang kat aku kan..Tapi stress,hubby aku akan paksa aku makan ubat.selagi aku tak makan,selagi tue la dia akan paksa..grrrr..Even aku period pain pon,dia akan risau macam konon2 waktu tue aku tengah tahan nak beranak..haha..Setiap waktu tue akan tanya aku sampai dia betol2 sure yang aku dah oke!

4:dia akan text korang all day long untuk borak benda2 marapu 
hoho...statement ni aku paling suka sebab aku rasa memang betul2 kena tepat kat batang hidung*hidung mancung*..hahha..Dari mula bangun tidoq sampai la nak tidoq,every time,every day hubby aku akan text aku..Tak kira waktu tue dia bizy or not,dia akan tetap msg aku..Kadang2 bukan dok msg apa sangat pon,merapu meraban ja lebih.sekali pon dia tak akan tinggal aku,dia akan msg aku sepanjang hari sebab dia tak maw bagi aku sorang2,bosan segala bagai sebab dia taw kalau aku bosan,surely aku akan tidoq..bhahahaha...kadang2 ada jugak member2 yang tanya aku,tak bosan ka 24 jam msg ngan laki aku tue..?Siyesly aku jawab,nope..cos even kami banyak merapu,tapi best sebab laki aku tue banyak idea walaupon dia tue over wayar,,haha sampai aku tak reti bosan..!!*laki aku dok komplen la ni sebab sejak bole gayut free tiap2 hari,aku dah tak suka msg dah..reja gayut ja 24 ja..kesah pulak aku...laki aku..biaq la..hahaha*

5:dia pasti kenalkan korang dekat kawan2 dan family dia
Alhamdulillah,hampir setahun lebih aku kapel ngan dia,aku dah pernah jumpa family dia n dia sendiri pon dah pernah jumpa family aku..Member2 dia pon ada yang dah taw pasal aku n dia memang tak pernah berahsia pasal diri aku dari family dia..Dia selalu story pasal aku kat mak dia*blushing sat*..N aku suka mak dia!!hahhaa..Mak mertua aku baik gila oke..Saja nak habaq..hoho


Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment