ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Monday 7 May 2012

SYUKUR KEPADA ALLAH#

Alhamdulillah,aku tak sangka aku akan dapat uia...Syukur sangat2 ya allah..Memang aku terkejut sangat2 bila cek upu tadi,then keluaq macam hat kat ataih tue la..Aku pon apa lagi,teruih jerit habaq kat mak aku hat tengah sapu sampah nu..bhahahha..

Waktu balik dari kerja tadi aku dok kalut kat mak aku pasal fom6..Dok kalut nak tukaq sekolah apa suma tue la sebab aku tak maw masuk smkas dh..ahhaha..Pastue member aku hantaq msg gtaw kata dia dah bole cek upu dh..Aku pon apa lagi,cek teruih r..Mang ramai yang terkejut aku dapat uia..Cikgu2 aku lagi r terkejut..Siap komen kat fb lagi..bhahahaha
Mungkin rezeki aku kot noh..Selama nie memang aku pelajar bermasaalah..Selalu kuaq bilik kaunseling,kena jumpa pengetua..Macam2 ag la..Sampai ada cikgu2 sendiri pon tak pernah target aku dapat result yang elok dalam spm..Dalam kelas aku deret ah tdoq,ingat aku rajin belajaq ka wei..hahaha..

Aku dengan henset memang tak bole dipisahkan..hahahha..Sejak form 1 sampai la waktu nak ambik exam spm,nset sentiasa ada di tangan..Tak pernah miss bawak p asrama..Besa la,orang ada pakwe..macam aku sowang ja yang ada pkwe kan..hahaha..

Alhamdulillah bila result spm kuaq,aku dapat 5A..hat len tak payah hbaq kot noh,,hahha..Waktu aku balik habaq kt nak aku,memang aku nampak mata mak aku teriak..Tapi besa r mak aku tue,bukan besa teriak depan aku,dan2 dia cover konon2 kalut masak la..Macam tadi la bila aku habaq kata aku dapat uia,dan2 mak kalut wat2 sapu sampah..Padahal aku tengok mata berayaq dah..hahahha..

Aku nak belajaq betoi2.Aku nak jadi contoh yang bek2 kat adik2 aku hat 5 orang nu..ramai dak adik2 aku??bhahahhhaha..Insyaallah,tak maw men2 dah pas nie..nak wt yang terbek..nak balas jasa mak abah yang selama nie dok teruk2 cari duit..doakan aku k..

p/s:dari sekolah rendah sampai nak masuk U,aku still dengan suha n muhai..hahaha..k bai!!!!

Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment