ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 1 May 2012

KENDURI..WINKWINK#

Walaweh,penat gila kot...Kenduri tadi ramai  orang mai..Lebih kurang seribu orang lebih la yang mai..Bajet macam kenduri kawin dak??bhaahhaha..Padahal kenduri arwah+kesyukuran ja pon weh..
Tapi oarang yang mai tue,memang ramai kot.. 
Sampai makanan tak cukup n then kena masak dua kali gak la kan
Orang pulak dari pagi mai tak henti-2,pukol 7 tadi pon still ada orang yang mai jugak..
Tue bawu kenduri besa ja,cuba bayangkan law kenduri kawin aku nanti???hahhaa

Ramai yang mai pakat tanya mak abah,mana dia pengantin..ahahha
bajet macam ada pengantin betoi nu siap tanya  mana bilik pengantin,
nak bunga teluq blablablablabla..
Hat adik beradik,sepupu sepapat aku pulak pakat dok riuh tanya mana laki aku..mak mertua aku tak mai ka??hahha..ha,sebot pasai mak mertua,tadi first time kot weh aku jumpa mak n pak mertua aku.
Gila ketaq baq hang,..Tapi seb bek la ada m.lang aku dok teman sekali
dok sembang ngan mak mertua aku..Law tak naya aku
Aku dah la stail nerves tahap cipanzi..

Then lepas teman  mak aiman makan,depa ajak p umah mak lang aku lak dah..
bawu ja start moto nak p,tegok-2 member aku mai ..
ramai kot weh...3 biji kereta(mentang2 suma ada lesen dh..haha)
Then teman depa makan segala bagai,cikgu syrihan n cikgu fatimah pulak mai..
pakat p kerumun kat cikgu pulak la kan.
dok pot pet sana pot pet sini
dan lagi ambik gambaq sebelum cikgu2 balik
hahahahaha..cam apa ag
tapi tak pa,aku suka..Sayang GR..hoho

Pastue GR ajak p lata,konon2 nak men ayaq terjun la..
Sebelum p tue,singgah mayang kat masjid dulu,then las2 minit
ada yang kansel tak maw p.so aku pon ikot r geng2 yang tak maw p tue cos muhai n then geng nak mai umah
Tunggu punya tunggu,las2 muhai ngn emi ja yang mai
hat len tak jadi mai
konon2 segan la sebab dah lewat petang..ah,lantak ah


p/s:mak mertua aku buat agaq2 kat aku..siap boh dalam bekas besq ag,hampa ada???xdak kan..hahhaha..k bai!!!!(nak tengok kedah vs kelantan)

Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment