ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 8 December 2012

hoholidaayyy:)

Malam ni tiba2 mood nak menulis menjelma dalam diri aku ni..tetiba je kan..bosan letteww...haha..Minggu ni aku balik kampung..jyeahh..Even 5 hari ja cuti tapi aku puas sebab bole balik kg,jumpa my lovely family n my love..haha..Agak rush jugak waktu nak balik hari tue sebab tiket tak beli lagi,kira kena beli on the spot jugak la..So disebabkan kelas pukol 12 dipendekkan ke pukul 11,so sempat la aku balik nek bas pukul 1 tengah hari.Nasib bek ada tiket,law tak.melopong la jawabnya..Bas bertolak around 1.30 pm n sampai almost 7.30 pm la..gila bapak stress sebab jam lama gila dekat peneng..After sampai tue,my hubby dah tunggu dah..My hubby yang terpaksa mai ambik aku sebab my father kena tunggu my mom dekat sekolah sebab waktu yang sama my mom pon otw balik dari kl cos ikot rombongan sekolah..hewhew..

After sampai tue my hubby bawak aku g econsave..terpaksa teman dia g beli ikan..memang idak le kan beli ikan malam2 dengan aku berjubah segala bagai..haha..Then tetiba aku cakap kt hubby aku "eh baba,nanti mesti orang ingat kita dah kawin kan,dengan umie pakai jubah+tudung labuh+sock lagi..mesti orang ingat kita kawin muda kan"haha..my hubby gelak ja..ciss..konon2 santai sangat la tue kan dengan tshirt n seluar t rex dia tue..grrr..After beli ikan yang my future mother in law pesan*future mother in law sangat la kn.haha*kami terus balik sebab nak cari kedai makan..lapaq der..aku sempat makan pagi je..petang n tengah hari tue memang tak sempat makan sebab rush gila..penat gila bapak...Cari punya cari,last2 singgah makan dekat kedai batu 5 nu..dekat sikit nanti hubby aku nak hantaq aku balik kan..Memandangkan aku dah 3 minggu x makan nasik,so aku juz order bihun sup n teh o limau..Agak terliur gak tengok my hubby makan nasi goreng,tapi saboo je la..

After siap2 makan,my hubby teruih hantaq aku balik sebab jam waktu tue almost 10.45 dah..bapak gila lewat..first time doe balik lambat..haha..After sampai rumah,dok sembang ngan my family sebab waktu tue ny mum baru samapai rumah..Lepas dok merapu2 dengan adik2 aku,aku teruih mandi n solat..Malam tue dok set waktu nak dating dengan hubby aku..hahah..Aku tido awal sebab penat nak mapuih..7 jam kot dalam bas,dengan malam sebelum tue tak cukup tidoq lagi..dengan kelas lagi..memang tidoq teruih la alang2 dah dapat bantal tue kan sampai tikus masuk perangkap pon aku tak sedaq..ahha*abah aku pasang perangkap tikus dalam bilik aku k*


k bye

Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment