ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 8 December 2012

PERPISAHAN:(((

Semalam dah janji nak keluar jumpa my hubby for the last time sebab dia nak balik jitra dah n memang comfirm la dia tak bole nak spent masa dengan aku sampai hari selasa ni sebab dia kena kerja n aku sendiri pon dah nak balik uia petang selasa tue,,huhu..Dalam pukol 2.30 macam tue my hubby mai ambik aku n pergi gurun.haha..dekat ja der sebab takut nanti tak sempat nak balik sebab malam tue my hubby dah balik jitra..Waktu tengah window shopping dengan my hubby,tetiba jumpa member lama aku..Aduss,kantoi suda tapi saja buat macam tak ada apa2..Aku g sembang dengan dia tapi sedaq2 hubby aku dah lesap,g tengok orang dok nyanyi lagu arab apa ntah..Adoyai,pantang lepa sikit ,mesti ilang..macam tadi waktu aku keluaq dari tandas,tengok2 dia dah x da,tunggu punya tunggu,tetiba muncul depan aku sambil bawak ayaq kt aku..haha*sayang:*..
After bosan dok meroda dalam pasaraya tu*barang apa pon x beli*,kami teruih g gunung jerai.Konon2 nak nikmati pemandangan alam la..haha..G lepak2 n makan dekat sana..Gila bapak mahai..bongok betull..Lepas siap makan dok tangkap gambaq dulu,buat kenangan..Nanti rindu sebab x kan jumpa dah lepas ni..:(..Yang hubby aku pulak dok susah hati sebab cermin depan kereta tercabut sebab terlangaq apa ntah..Salah kereta belakang.bongok la dah taw orang nak keluaq,dok p block belakang jugak..memang idakk lerr..
Waktu otw balik tue,dok sembang pasal nak berpisaah.I mean bukan berpisah sebab nak putus kan hubungan kami,but berpisah untuk memperbaiki diri kami...memang aku sedih sebab aku tak pernah tak contact my hubby...Every 24 hour aku selalu dengann dia,..Tiap kali aku sedih aku cari dia,aku seronok aku cari dia,aku takut,aku sakit..Every time my hubby always beside me.Even nak tidor sekali pon tak pernah letak phone ..But after this,hurm..I dont know if it is the best decision for us or not..n the last,kami ambik keputusan xkan contact each other untill aku habis study..Waktu tue hubby aku akan cari aku balik..Ya allah,aku tak bole bayang macam mana aku lepas ni  law tak contact dia langsung..Memang aku yang usulkan benda ni dulu n aku harus terimanya..
Memang sedih gila waktu dok janji macam2 dekat hubby aku tue,..Macam2 pesanan yang keluaq..*risau*hehe..But the most important thing yang aku tak pernah lupa n tak akan lupa pesan dekat hubby aku mesti la jangan curang n jangan hisap rokok.BUkan tak percaya tapi ambik peringatan..hahahha..Tak bole blah..Tapi sumpah aku rasa sedih sangat2 cuma aku tak maw tunjuk sedih tue.Aku takut nanti dia pujuk aku n last2 aku akan ubah fikiran..Aku tak maw macam tue..Aku nak kami ada gap untuk bantu diri kami berubah..Aku nak kami masing2 ubah diri,mantapkan ilmu agama kami for our future..In shaa allah kalau betoi AIMAN NAFIZ jodoh aku,aku akan terima dia dengan hati yang terbuka sebab aku sayang dia sangat2..Aku terima dia seadanya sebab aku rasa dia orang yang terbaik untuk aku..
After sampai,aku terus salam my hubby..Memang rasa berat sangat nak keluaq dari kereta tambah2 bila tengok mata my hubby berayaq ja tadi..Sebak gila..Tapi aku cuba buat macam tak ada apa,tapi adik aku still bole perasan n dia tanya aku kenapa...Aku explain kat dia yang aku dah berpisah dengan aiman but tiba2 ja adik aku marah aku.Hampeh toi..Balik tue adik aku dok cerita kat adik2 aku yang lain n mak aku..mak aku marah sebab aku putus dengan dia..my mum tanya awat buat macam tue..Then aku jawab la kata kami nak berubah n mungkin ni jalan yang terbaik..Law dia jodoh aku,after foundation ni,kami akan bertunang mungkin..heeee;)
P/S:dah gtaw dah kat mak aku yang kami nak bertunang after ton depan after hubby aku dah kerja..my mum setuju..wink2



I GOT THIS!!!HEHE

Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment