ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 2 September 2012

Kelmarin hubby col cakap dia nak mai kat aku dengan kawan-2 dia..Dia kata kawan dia 3 orang..Gila..Aku nak dok mana..Hoho..Tapi seb bek la dia cakap aku kena dok tepi dia,so memang tak akan bersentuh la dengan kawan dia..Urmm,memandangkan malam tue kami tido lambat,so bangun pon lambat la kan.Pukoi 12 bawu laki aku dok bersiap2 mandi pa suma tue,..ha,hambek kau..Aku dok watlek watpeace ag sebab aku taw depa mesti sampai lambat punya..

Dalam pukul 2 lebih baru aku mandi n then mayang zuhur siap-2 sebab nanti senang..Aku juz pakai suaq slack ja,baju aku pakai tshirt ja sementara nak tunggu depa sampai kan..Tunggu punya tunggu,tiba-2 hubby aku kata depa excident..Ada orang langgar keta member dia..Apa ke malang la..haishh..SEb bek depa tak jadi apa-2..Kereta ja kemek sikit tapi untung la kannnn..Dapat ganti rugi 300,..cait!
Depa sampai pj dalam pukul 5 lebih then g beli barang depa dulu then baru mai aku..Mana letih pon dok tunggu dari kui 2 tadi g kot..hahha..Patutnya dari melaka mai pj juz 3 jam ja,tapi marin sampai 4 5 jam sebab xcident segala bagai nu..

Dalam pukol 5 lebih depa sampai kat aku..Aku keluaq2 tengok,nahh..padat reta tue..dengan bob ag..hahaha..Seb bek la dia dok depan..Kat belakang akmal dengan laki aku.. Aku tak da la segan sangat akmal n bob tue sebab aku memang dah kenai depa lama dah..Selalu jugak otp dengan depa..Cuma agak segan dengan bad ja..Even aku kenal dia,tapi aku tak penah sembang ..Tue yang aku senyap ja lepas2 masuk dalam keta..hahhaa..Tapi memang bongok la kan,aku sakit perut dok tahan gelap..hampeh toi..Geng2 ni lawak macammmmm err...memang lawak la..Dah la bob tue jenis cakap lawak spontan..

Akmal g hantar aku,hubby dengan bob dekat stesen ktm taman jaya sebab takut jalan jam..Ag pon dia dengan bad nak balik rumah dia dulu...Memang r.Dah la aku malas nak  nek train..haha.Pastue bila sampai kat situ,pakat tak taw nak p mid macam mna..haha..lawak gila.Jenuh dok bertengkaq.Pastue beli tiket p kl sentral..kat sana beli tiket lak nak p mid..hahaha..Tapi mg best la sebab first time nek train ngan laki aku..hoho..Then sampai mid,laki aku ajak p pc fair..dok tgk barang2 komputer dalam tue..lepas2 tengok barang tue,aku ajka r dia g tengok wayang sebab memang dah janji nak tengok wayang..melilau punya melilau...tiba2 hubby aku cakap kata tak jadi tengok wayang..memang aku bebai r.Pastue tiba2 bob tarik tangan laki aku..Dia dok swoh laki aku teman tengok wayang..hahah..tq bob..

Hubby aku mai pujuk,dia kata "tak payah tengok wayang la..jom p beli beg"..Aku pon dengan mata bersnar-2 nya..JOM..hahaha..Tinggal bob p melilau mana ntah...Akhirnya dapat jugak beg sebijik..Tq sayang!!Pastue ajak sayang aku g MPH..Aku beli novel,kamus n belanja hubby aku buku agama apa ntah..Yang ustaz kazim nu..Then lepas habis shoping,g meronda cari bob..Dok melepak sowang2 dia..Haram toi dia kata aku sora macam bapuk.."hai bang,bole kenalan bang"haha..hampeh la hang bob oiii..Lawak..Lepas tue g MCD,.makan..Bob ngan sayang aku jahat..depa suruh aku makan burger lepas tue depa perabis suma kentang..kurang asam boi toi..tak pa hampa..Dah la aku suruh refill ayaq nak wat minum ataih train pon tak maw..eii..mencikkk..lepas2 abis makan,cpt2 g ktm.Tkt t nak balik tak bole..

Waktu kt ktm paling lawak,bob tak puas ati sebab pompuan tue tinggi dari dia..Gila tinggi kot..Pastue yang kat dalam train plak,bob dok usha pompuan cina nu sebab dia kata macam muka awex dia..Dok wat frust tak abis2 bob tue..haha..Dok suruh aku cari awex kat dia la..haha..Dalam pukoi 9 lebih sampai dekat ktm taman jaya sebab akmal kata nak mai ambik dekat situ..Sementara dok tunggu akmal,dok sembang2 ngan laki aku..Hampeh toi,sat2 dia tampaq aku,sat2 dia katok pala aku..Last2 aku duduk atas lantai tue..Hambek hang..Usik aku sangat..haha,..Last2 bob kata macam ni"cuba la jadi macam remaja yang matang sikit"...grrrr,,ikot suka aku la der..haha..Hampeh toi bob..wat malu aku ja hang kata macam tue..

Baru ja nak suruh tangkap gambaq,tengok2 akmal dah sampai dengan bad..Meluat aku dalam kereta bob dok bahan aku..Eii,jelez r 2..booo..Tapi sumpah,memang happy gila ri ni..Tak sampai setengah jam,tengok2 dah sampai dah kat uia..Memang lawak la kan depa kata nak mai antaq adik..haha.Sejak bila aku ada ramai abang..Waktu nak turun tue,salam dengan hubbby aku..Ya allah,rasa berat ja nak lepas dia balik..Memang aku happy sangat2 bila bole kuaq dengan dia marin even kami kuaq sat ja kan..

Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment