ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 27 August 2012


Testing2..Selamat Menyambut hari raya yang ke 9..hoho..Saja aku bosan abis kelas awai hari ni,tak taw nak buat apa..Bek aku menghadap benda alah ni kan..Nak buka posa pon awai ag.*perlu ka aq hbaq kata aq posa*.hahkahk..Rasa macam heaven gila hari,dpt2 masg suma kelas pagi di batalkan.Tinggal kelas komputer dari pukol 2 -3 ja..Apa lagi,tidoq la jawabnya..

Aku nak cerita pasal raya memandangkan suma orang pakat dok update sai raya..Aku pon nak update sai raya aku gak weh..*pulun*..Tobat aku rasa raya ton ni palling-paling hambar..Siyez x best..Selalunya law raya 1st tue memang aku tak lekat kat rumah dah,dok p meraya sebab tak maw basuh pinggan mangkuk orang yang mai beraya kat qumah..haha..Tapi mai ton ni,dari pagi sampai ke petang,aku la yang kena jaga rumah..Dok melayan orang yang dok mai beraya...Penat cek oi..Padan muka aku la sebab dok bagi alasan tak maw p mayang raya sgt kn konon2 nk jga rumah.,tgk2 nah..smpai ke ptg aq kna jaga rumah..Aku rasa mak abah bole hapai dah taktik aku kalau aku malas p mayang raya..Aku bangun awai pagi,pastu2 tlng mak buat reja st..dok melilau sna sni sampai pukoi 8.45 pagi..*aku taw sembahyang raya pukoi 9*..Pastue st g bila mak abah dok kejan suruh p surau...Bawu aku dok buat kalut nk mandi..Dok buat qisau teruk takut x sempat mayang raya,padahal dalam hati lega sebab x kena p dah lewat dh..hahha#aku tak p mayang raya sebab tak kwan k#

Raya pertama memang ramai gila orang yang mai..Sampai petang kot..Yang kawan2 aku mai waktu aku dok nak mandi..Dah salin baju  siap dah,mg kelam kabut la kan cri bju nak pakai..Last2 aku selubung ngn ken pelikat abh aku ja..hahaha..Sedih sebab tak bole nak ikot depa beraya  sebab waktu tue aku dok kalut nak balik umah tok wan..Yang adik aku pulak kawan2 dia pakat dok mai sampai dia tak bole balik kg..Dia tak pa la,aku nie memang mak soruh ikot balik kg jugak sebab aku dah lama tak balik..Tapi untung la,balik kg saja dapat duit raya dekat2 seratus lebih gak..Nampak sangat aku ni budak2,2 yang pakat sua duit raya..*umur bukan penghalang..haha*.Waktu otw balik kg,reta pulak wat hal kot weh..Dok berasap menatang pa tak taw..Adoi,semak2..Nasib bek ada pekerja plus mai tolong,law x memang tak balik kg dah..


owg dah abis myg raya bawu nak ajak p surau..haha
Raya ke 2 hubby aku mai rumah dengan sepupu dia..Kelam kabut aku mandi..Pakai cantik2 konon2 sebab pkwe nak mai la..hahha..Yang abah aku,dok usik aku macam2..*cek segan*hoho..Ngada2..Lama gak hubby aku dok kat umah..Dia dok wat malu2 kucing bole..hahaha..Macam tak besa jumpa mak aku..Kalau abah aku tue ya la sebab hubby aku mg tak pernah jumpa abah aku tiap kali dia mai ambik aku kat rumah..Pastue waktu nak balik tue,pupu dia bagi duit raya kat adik2 aku..Aku pon dapat jugak..yeay2..haha..Lepas2 hubby aku balik,orang pakat mai beraya lagi kat umah aku..Sampai petang kot weh..Dan2 aku masuk tukaq pakai baju buruk*baju yang dah koyak rabak nu* sebab aku taw st g reja aku kena basuh pinggan mangkuk..

Waktue raya ke 3 pupu2 aku pakat ajak aku p rumah member..Aku pon ikot la sebab dok ingat nak ajak depa p beraya rumah hubby aku plak..Tapi depa pakat tak bole nak ikot plak sebab jauh..HUhu..Sedih tak bole nak g beraya ngan mak mertua,,huuu,,pastu waktu depa dok ajak tangkap gmbaq kt taman pon aku dah x mw dah,konon2 merajuk la sebab tak leh p..hahhaa..mengada2
muka x berapa nk ceria tak bole beraya ngn mak mertua

Hari sabtu hubby mai ambik aku p beraya kat rumah dia sebab esok tue kami pakat nak balik campus dah...Dia balik melaka,aku balik pj..Pas ni bila plak nak bole jumpa pon aku tak taw la kan..Sedih bang oi..P rumah dia,gila aku segan..haha..Aku p sorang ja kot..Dia dulu tak pa la,p umah aku ada orang teman..Nie aku p umah dia,sorang2..Memang malu + segan kot..Abis ayu dah la waktu aku dok ngan mak dia..hahaha.Mak dia masak macam2 kot..Tapi besa la oarang pemalu macam aku ni,depan mak mertua memang makan sikit walaupon hakikatnya aku nak tambah banyak kali sebab lapaq..wakakkaa

muka bosan


Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment