ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Friday 17 August 2012

Ehem2..Lama gila aku rasa aku tak hupdate benda alah ni..Tak payah dok rasa2 sangat la kan tapi dh memang betui pon..haha..Terlalu sibuk + malas +tak dak mood sampai ada satu tahap tue asa macam nak delete ja blog ni..Tiap hari dok bukak tapi sekadar membuka dan menstalk blog orang...

Alhamdulillah,setelah sekian lama tak balik rumah,las2 aku bole balik jugak..Sapa kata 3 bulan tue tak lama..Lama cek oi,kalau dulu kat smkas 3 minggu tak bole balik aku dah qeyau macam orang mati laki,ni tambah plak 3 bulan....Hampa bole bayang dak keadaan aku macam mana kat sana..Tiap hari aku col mak aku..Tak pernah miss cek oi...sehari 2 3 kali aku col

Aku las exam 11 ari bulan hari tue..Punya semangat nak balik,aku siap kemas beg baju seminggu awai..hahha..Nampak dak bertapa semangatnya aku sampai kawan2 aku pakat tegur sebab tiap2 hari aku kemas beg..Nak wat gena mak2 jemah oi,cek rindu kg..Tapi aku sakit hati,14 hari bulan baru aku bole balik rumah gara2 terpaksa menunggu student len yang x abis exam ag..Bosan tahap badak kot 3 hari aku dok melenggung kat asrama tue..

Hari tue sebelum exam aku kuaq ngan hubby aku..Konon2 nak g shoping la kat jalan TAR aka jalan tunku abdul rahman tue..Pusing punya pusing,sampai sesat nak hala ke seremban..Asyik sesat ja,las sekali shoping satu haprak pon tarakada...Tapi lepas exam tue aku kuaq ngan kawan2 kat smkas dulu,buka posa kat luaq..Dan la aku shoping jubah untuk mak n mak mertua aku,pastue beli baju kat abah ngan hubby aku..Agak penat gila babun r..Dengan dahaga + lapaqnya lagi..Nasib bek aku tak bole posa,las2 aku g bantai minum ayaq kotak dalam tandas kat kfc..nampak dak permainan dia??hahha

Marin kuaq shoping ngan hubby aku dekat sp.P beli tudung kat mak n adik aku then teruih p tengok wayang.Cerita apa x taw la kan..Jenuh dok bertengkaq,las2 dia dapat tengok gak cerita hat dia minat tue,,Kureng asam boi toi..Tapi x pa,aku dapat gelang baru..Yaey2...Bole pakai raya..Tq sayang..bhahahha..Pastue waktu nak balik tue hubby aku bagi sweater dia plak..hat 2 aku yang minx k..hahahha..kisah plak aku..Laki aku,ikot suka aku la kan..hoho..Pastue balik buka posa kat kedai..Tapi sebelum tue laki aku tue buka posa dah dalam kereta sebab waktu tue dah masuk waktu dah..Macam apa g..hakhak



P/s:stress sebab orang pakat teguq aku makin gemuk sejak dok kat uia sana nu..Makan lalu mak jemah oi..2 yang cek kui tembun..hoho...k bye!!!



Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment