ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 21 July 2012


Alhamdulillah,aku berjaya  laksanakan ibadah puasa hari ni..Tapi aku sedih sebab pertama kali tak dapat berbuka dengan family..Sedih gila kot,berbuka posa sowg2,tapi nasib bek ada member sekolah lama aku teman..Rumate aku suma balik berbuka dengan family masing2..Untung larhh kan..huhu..Lama jugak aku tak update blog nie..Saja malas..hahha..Sebenaqnya banyak yang berlaku dalam kehidupan aku semenjak aku masuk uia nie..Tapi tue la,tak taw nak cerita cam na..

Masuk nie,dah 2 bulan aku tak balik rumah..Sumpah rindu sangat2 dekat mak abah n adik2 aku.Until now,tiap2 hari aku akan col mak aku..Kadang2 dalam sehari,dua tiga kali aku akan col mak..dok Mengadu macam2..Teriak 2 tak payah kata la.Tak larat nak teriak dah haih..Kalau dekat smkas dulu,if tak bole balik 3 minggu,sahih aku dok qeyau nak balik dah..Law tak bole balik tdoq kat umah,bali dok sat ja pon dah cukup la..Asalkan bole balik..hahaha.Nampak dak bertapa manja + gegehnya aku..Reja dok bawah ketiak mak pak ja..hahha

Dekat sini aku jadi hisbah line ip..Tak ada niat pon nak jadi hisbah line up nie sebenaqnya..Tapi dah member aku p boh nama,so aku jadi je la..Tapi yang bestnya,dapat stiker electrical item free..hahaa..jimat duit aku..Tak payah dok kalut wak kuaq duit bayaq barang elektrik dah..Tapi yang tak best,bila ada program yang nak kena buat..waktu tue aku akan bz tahap gaban..Tiap malam meeting..haisshh.2 baru yang hisbah punya aktiviti,kalau yang mahallah punya aktiviti..Lagi la aku bz..Penat kot weh..Macam2 nak kena buat..Sat g kalau tak buat,mesti aku akan rasa serba salah sebab amanah kot yang tue,,

P/s:nak kuaq buka posa n shoping ngan hubby aku minggu depan..hahaha..k byeee

Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment