ME LOVE YOU

Daisypath Anniversary tickers

Monday 1 August 2011

RAHSIA WANITA

*Bekas teman lelaki akan sentiasa berada di fikirannya tetapi LELAKI YANG DI CINTAINYA akan sentiasa berada di hatinya,iaitu tempat yang paling istimewa sekali!!jadi janganlah cemburu jika sesekali dia tersebut tentang ex nya...
*Teman baiknya sahaja tahu apa yang di rasa dan di lalui olehnya..jadi,jalinkanlah hubungan yang baik dengan teman baiknya..jangan over sudahler....
*Wanita PALING BENCI apabila kamu berbaik dengannya semata2 ingin rapat dengan kawannya yang paling cantik..kalau kamu pernah melakukannya,kamu betul2 tak GENTELMEN...
*Wanita sukar mencari benda yang di benci tentang orang yang dia sayang..sebab itu ramai wanita yang patah hati apabila cintanya kecundang di tengah jalan..
*Sekiranya seorang wanita jatuh cinta kepada seorang lelaki,lelaki itu sentiasa di fikirannya walaupon ketika itu dia sedang keluar dengan lelaki lain..
*Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa...muzik,puisi,tulisan adalah cara mudah untuk mereka meluahkan rasa hati mereka..
*Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ini tidak berguna..sesiapa pon akan terasa jika ia keluar dari mulut kamu,terutama orang yang kamu sayang..

*Satu ucapan 'hai' sahaja sudah cukup menceriakan harinya..cubalah kamu telefon dan ucapkan 'selamat pagi' kepadanya dan diakhiri dengan ucapan 'sweet dream' sebelum tidur..
*Semua wanita mahu lelaki MENCINTAINYA SEPENUH HATI...tolonglah jangan kecewakan hati kami..
*Wanita sangat suka orang yang dicintai dan disayanginya mengadakan suprise untuknya..sekadar hadiah,kad ucapan atau bunga,dia akan merasakan dirinya di cintai setulus hati,..percayalah dia tidak akan mencari yang lain lagi..
 *Tidak susah menjaga hati wanita..mereka hanya kamu MENCINTAI MEREKA SETULUS HATI..jika benar kamu mencintainya.,lihatlah bagaimana dia membalas segala kecintaan kamu itu..
 *Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita..adakalanya wanita mahu bersama kamu dalam suasana yang santai dan gurau senda...
 *Selepas seorang gadis jatuh cinta,dia sering tertanya2 kenapalah aku tidak berjumpa dengannya terlebih dahulu..dia lebih baik dari kekasih aku..
 *Dalamnya cinta perempuan apabila membelek album gambar yang telah siap,gambar pertama yang di lihat adalah teman lelakinya..begitu juga dengan dikala membaca zodiak,dirinya adalah yang kedua setelah mengetahui hal kamu..TAHU!!


                                                   
Terima Kasih kerana membaca...^-^

No comments:

Post a Comment